reklama

Na centimetroch nezáleží !

Ako sa hovorí, dobrého aj málo stačí, alebo dobrého veľa nenarastie. Ale zase na druhej strane, dobrého nikdy nie je dosť! No nech je to tak, či onak pár centimetrov hore-dole...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ale aby ste si nemysleli, že sa táto „debatka" zvrháva tým nesprávnym smerom, tým ktorým chceme, či nechceme, mala by som vás uviesť na pravú mieru. Mala by som vám povedať, že ľutujem každú sekundu, ktorú som premrhala sledovaním toho, či nemám privysoké topánky, alebo či len náhodou nie som na nejakej fotke trochu vyššia... Všímala som si, kto sa na nás pozerá a komu je to jedno. Snažila som sa vyčítať z tváre, čo si kto myslí a čo najrýchlejšie som sa snažila zmiznúť spopred všetkých očí.

Možno, že existuje nejaký bontón, alebo snáď platí nejaké pravidlo a možno, že to je len akýsi pre niekoho pekný a pre iných hlúpy zvyk, ale kde je napísané, že milovať musí iba vyšší muž nižšiu ženu? Keď je to naopak, tak to nie je láska? Alebo to „len" jednoducho nie je pekné? A kto vlastne určuje, čo je a čo nie je pekné?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V šoubiznise je to dnes akýsi trend a možno, že len zaistenie si miesta na titulke hviezdneho časopisu. Hoci vôbec nechápem, prečo sa práve na toto, tak ukazuje prstom. Ovplyvnení týmto módnym ideálom hľadáme toho pravého, vysokého a vyšportovaného blondiaka s modrými očami...

Na stužkovú som sa veľmi tešila a odrazu už bola predo dvermi. Tú najhoršiu a zároveň najkrajšiu časť pátrania po šatách som mala chvalabohu úspešne za sebou a ostávalo mi už len nájsť vhodné topánky a pár doplnkov. Nikdy som ani na chvíľku nezapochybovala o ideálnosti môjho priateľa, no už dlhšie mi vŕtalo v hlave, ako to vymyslím. Doteraz som totiž nikdy nenašla odvahu dať si štekličky, narásť o pár centimetrov a zabudnúť na to, že som trochu vyššia... Šaty som mala krásne princeznovské a skryla by som pod nimi dokonca i tenisky. Lenže nič nedodá žene väčšie sebavedomie ako opätky, ktoré jej zmenia celú postavu, výzor, chôdzu, a tak či tak som tieto „krásne" drahé šaty, ktoré dúfam, ešte niekedy využijem, nechcela ťahať všade za sebou a pozbierať všetok prach. Jasné, že ma napadli aj scenáre s pošliapanými šatami a s nemilým fópa, no týmto som sa našťastie vyhla a mňa čakal úplne iný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Plná sebavedomia som sa nakoniec rozhodla zahodiť všetky predsudky a po boku môjho priateľa som strávila ten najkrajší večer v živote. Nemôžem povedať, že som zo začiatku nepozorovala, čo si kto myslí a čo hovorí, no po pár minútach som na to úplne zabudla a zdalo sa mi to úplne prirodzené. Do teraz nechápem prečo som sa kvôli ostatným takto obmedzovala...

Je už síce staré a ošúchané, že v láske na vzhľade nezáleží, ale čím je tento výrok starší, tak tým naberá viac na pravde. Nie je dôležité ako človek vyzerá, ale aký v skutočnosti je. A preto nikdy nenechajte odísť svoju pravú lásku len pre pár centimetrov... alebo kvôli tomu, že nespĺňa ideály, ktoré diktuje táto naša „skvelá" konzumná spoločnosť.

Mariana Gallová

Mariana Gallová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý miluje písanie, len potrebuje šancu, aby to mohol každému dokázať ! :) Zoznam autorových rubrík:  VŠIMLA SOM SIVERŠESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu